Visitor

Clock

Google Search

Jumat, 19 Oktober 2012

PENULISAN2U: “Novel : Perempuan Lindungan Kaabah 12” Berserta 26 lagi karya terbaru hari ini

PENULISAN2U: “Novel : Perempuan Lindungan Kaabah 12” Berserta 26 lagi karya terbaru hari ini

Link to Koleksi Cerpen & Novel Online

Novel : Perempuan Lindungan Kaabah 12

Posted: 18 Oct 2012 09:15 PM PDT

Oleh : Hana Ilhami BAB 12 Rayyan melangkah masuk ke dalam rumah agam yang sentiasa menghadirkan rasa tidak selesa dihatinya.Dia tidak pernah suka berada di dalam rumah itu.Entah kenapa dia bersetuju untuk datang.Memandu sejauh berates kilometer semata-mata untuk memenuhi satu panggilan. Mungkin kerana panggilan itu dari papanya.Mungkin juga kerana papanya memberitahu hanya akan ada mereka [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Hikayat Cinta Si Pematah Hati 12

Posted: 18 Oct 2012 09:14 PM PDT

Oleh : E-man Sufi Sebuah Lagi Karya Daripada Penulis Novel SUAMI YANG KUBENCI – Terbitan Karyseni BAB 12 "Hanan, Mak Long ada sesuatu yang hendak Mak Long bincangkan dengan Hanan" Datin Zaleha bersuara ketika mereka sedang minum petang di halaman rumah.. "Bincang pasal apa Mak Long?" "Macam ni… Mak Long dah buat solat istikharah tentang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Hari-hari Aku Rindu 9,10

Posted: 18 Oct 2012 09:11 PM PDT

Oleh : Izz Alejandra BAB 9 "KAU tak main-main dengan aku kan Sarah?" Maria ulang soalan yang serupa. Aku angguk lagi. Ketap gigi kuat-kuat. Wajah sudah menebal menahan malu. Benar aku takut dengan pandangannya pada aku. Tak bolehkah dia tebak isi hati aku saat ini? Aku boleh lagi menipu dalam perkara seperti ini? Ini bukan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Egonya Cinta 13

Posted: 18 Oct 2012 09:06 PM PDT

Oleh : dekna lee Bab 13 JAM sudah menunjukkan tepat pukul dua setengah pagi. Izwan dan Syasya masing-masing tidak dapat melelapkan mata mereka. Syasya berasa amat terganggu dengan kewujudan Izwan. Sesungguhnya dia berasa tidak senang hati dengan kehadiran lelaki itu di dalam kamarnya. Sumpah! Janggal sungguh dia rasa kini. Malapetaka apakah ini? Namun, dia tetap [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Be Mine! 13

Posted: 18 Oct 2012 08:56 PM PDT

Oleh : FN Bab 13 Mak leha melihat Zara mengelamun di hujung katil. TR marah-marah ank sedra dia ke? turun dari bilik TR. Zara mengesat aiR mata dengan hujung lengan bajunya. Kemudian dia melihat pulak Zara solat asar tadi. Lama anak gadis itu berteleku di tikar sejadah. Berdoa kemudian menangis. "Zara.." Zara terkejut bila tangan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Indahnya Puzzle C.I.N.T.A 13

Posted: 18 Oct 2012 08:55 PM PDT

Oleh : Mahira Ridzuan BAB 13 KELIRU sangat dengan sikap Faruq kali ni. Kenapa dia tolong bayarkan untuk aku sedangkan dia tak suka aku? Yalah, aku nikan selalu menyusahkan dia. Duit baki di tangan ku renung seketika. Aku kena pulangkan semula duit dia ni. Kalau tidak, aku akan rasa terhutang sampai bila-bila. Perlahan aku mengorak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Masak Lemak Cili Api vs. Gulai Kari 13

Posted: 18 Oct 2012 08:52 PM PDT

Oleh : Syah Shah Bab 13 Pasir pantai yang basah aku kuis-kuis dengan jari kaki. Sesekali ombak kuat datang dan mengambus semula lubang-lubang kecil yang aku buat. "Shah! Cepatlah! Jom makan!" Aku menoleh ke arah pondok kecil tempat kami letak barang tadi. Pika, Yana dan Binnu dah berkumpul kat situ. Aku berjalan perlahan mendapatkan diorang. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Saya Suka Awak, Cik Sepet! 12

Posted: 18 Oct 2012 08:47 PM PDT

Oleh : Dieyha Zuhara 12 Puan Aisyah dan Puan Seri Sahani sedang rancak berbual. Majlis kenduri kesyukuran untuk meraikan kejayaan Fayiz baru sahaja tamat. Para tetamu kebanyakannya sudah pulang. Hannah sedang leka bermain dengan kucing kesayangan Puan Seri Sahani di tepi kolam renang. Diacah-acahkan tangannya ke muka kucing itu dan kucing itu cuba menangkap tangannya. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Jangan ada rahsia 12

Posted: 18 Oct 2012 08:37 PM PDT

Oleh : Supi Jamal Bab 12 Beringat sebelum mati, Carilah bekalan untuk dikubur dan akhirat nanti'. Didapur sambil memasak Nur Jannah berceloteh itu dan ini. Dia memberi alasan mengapa tidak suka membeli lauk diluar. Kerana tidak terjamin kebersihanya itu katanya. Kalau terdesak sesekali tak mengapalah, jangan di jadikan satu kebiasaan, mulalah dia bercerita apa yang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Coffee, Parfait or Me? 11

Posted: 18 Oct 2012 08:30 PM PDT

Oleh : Virtual Writer Bab 11 – Ego and Pride Shun memandang ke kiri dan kanan sebelum melangkah masuk ke sebuah kelab malam yang terletak di pusat bandar. Beberapa pasang mata gadis-gadis berpakaian seksi dan gothic menjeling-jeling ke arahnya membuatkan Shun sedikit kurang senang. Seumur hidupnya, inilah pertama kali dia berkunjung ke tempat sebegitu. Dia [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Hadirnya Bahagia 11

Posted: 18 Oct 2012 08:26 PM PDT

Oleh : emirlya izumi Bab 11 Selepas menelefon umi, aku terus memandang ke dada langit. Tidakku sangka dalam sekelip mata saja segalanya berubah. Betul ke kata-kata Zarra tu, Ady banyak menderita disebabkan perhubungan kami? Aku melihat banyak bintang di langit, teringat kata-kata Ady dulu.Ttiba-tiba telefon aku berbunyi. "Assalammualaikum" aku memberi salam. "Waalaikummussalam, Iqa B ada [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Ms Tour Leader 10

Posted: 18 Oct 2012 08:22 PM PDT

Oleh : ms lonely 10 Jam loceng yang sibuk berbunyi membinggitkan suasana pagi yang nyaman lagi hening itu sikit pun tak diperdulikan Rya. Matanya masih berat untuk dibuka. Rasanya dalam pukul 2 pagi baru dia terlelap setelah dia mengemas bilik dan mencuci pakaiannya yang kotor. Masih terasa sisa kepenatan ditubuhnya walaupun dia hanya pergi ke [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cinta LRT 10

Posted: 18 Oct 2012 08:21 PM PDT

Oleh : HAS_1309 Bab 10 Aku terjaga dari tidur, wajah Asyraf Fitri bermain diruang mataku. Aku tidak tahu mengapa wajah itu kembali semula, sudah agak lama wajah itu tidak muncul dalam mimpiku. Asyraf Fitri, sahabat, teman, kekasih hati dan juga tunangku yang telah pergi meninggalkan aku kira-kira 2 tahun yang lalu. Namun perasaanku terhadapnya masih [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Lelaki Versi Dia 9,10

Posted: 18 Oct 2012 08:14 PM PDT

Oleh : Aireen Aryana TENGAH HARI itu aku dikejutkan sesuatu. Seseorang lebih tepat kut sebab aku dah serupa macam Bulma terkejut jumpa Bezita dalam cerita Dragon Ball. Aku tak terkelip bila terpandang wajah Wan Aakif muncul di depan mataku tengah hari itu. Satu pejabat mula kecoh. Siap ada yang mengintai dari tepi-tepi dinding. Aku pandang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Suamiku Gangster 9

Posted: 18 Oct 2012 08:06 PM PDT

Oleh : Miqael Arshad BAB 9 "Wanie… tolong buka pintu ni. Aku minta maaf okey pasal semalam dan hari ni." "Kau jangan mintak maaf dengan aku. Lebih baik kau minta maaf dengan diri kau sendiri dan juga terhadap Haris." Wanie tidak mahu membuka pintu untuk Shafika. Shafika yang berada di luar mengentuk pintu itu berulang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Ku Rela Menanti Pasti 9

Posted: 18 Oct 2012 08:04 PM PDT

Oleh : ROSE ALEYNA Sembilan ISI hati sekeping hati bukannya senang untuk ditafsirkan oleh semua orang, walaupun orang itu dirasakan adalah orang yang paling dekat dan rapat dengan kita. Begitu juga dengan isi hati orang lain! Bukan mudah untuk kita mentafsirkannya! Seindah senyuman yang diukirkan oleh sebentuk bibir sudah tentu lebih indah daripada senyuman sekeping [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Dipenjara Janji 9

Posted: 18 Oct 2012 07:57 PM PDT

Oleh : Ainul Yaqin

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Love or Hate Me Idiot 9

Posted: 18 Oct 2012 07:53 PM PDT

Oleh : Mia Myra 9 DIA sudah pun berada di Nexis Corporation sejak dari awal tadi. Semuanya gara-gara Dato' Murad yang telah mengarahkannya supaya datang ke syarikat pagi itu juga. Dalam hatinya mula merungut. Dia terasa malas sebenarnya hendak bertemu dengan ayahnya tambahan lagi dia sudah menjangkakan perkara apa yang ingin dibincangkan itu. Apatah lagi [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Permainan Cinta 9

Posted: 18 Oct 2012 07:50 PM PDT

Oleh : Jill Naura 9 Sinaran sang suria mencemburui butiran bintang yang bergemerlapan di langit malam. Sedikit demi sedikit, sang mentari memancarkan cahayanya. Semakin lama semakin terang, sehingga kerdipan bintang terpaksa tunduk dan mengaku kalah. Malam diisytiharkan sudah berakhir. Hari pula gagah mengambil tempatnya. Jam hampir menunjukkan pukul dua belas tengah hari. Tanpa disedari, sudah [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Bukan Aku Tak Cinta 9

Posted: 18 Oct 2012 07:43 PM PDT

Oleh : Ely Haryani Bab 10 Yusman berkeliling ke merata kilang mencari Asmidar. Tetapi tidak kelihatan kelibat nya di mana-mana. Sambil berkeliling itu dia mengambil kesempatan untuk memberikan arahan kepada penyelia yang berkenaan supaya memindahkan beberapa orang pekerja mahir untuk menguatkan dua production line yang bermasalah itu mulai esok. Setelah itu dia balik ke pejabatnya. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Suamiku Pemalu! 8

Posted: 18 Oct 2012 07:28 PM PDT

Oleh : Qistina Alya IRUL berjalan-jalan di sekitar mall. Mencari-cari hadiah yang sesuai untuk isteri tersayang. Tiba-tiba matanya terpaku melihat sesuatu. "Yang ni macam okey", gumam Irul. Selesai membeli hadiah untuk Alya, Irul berlegar-legar mencari barang untuk membuat kejutan pada Alya. "Okey, lilin dah ada, bunga pun cukup. Ha, lapik meja!". "Fuyoo, superb la Abang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Dzulqarnain 8

Posted: 18 Oct 2012 07:24 PM PDT

Oleh : ROSHA AMIERA 8 Sementara itu, di dalam perjalanan menuju ke tapak kajian Encik Addin, Haji Rashid tidak banyak berkata-kata. Kerana, semenjak pertemuannya dengan gadis berkaca mata di restoran melayu dengan nama Star tempoh hari, fikirannya sentiasa terganggu. Wajah gadis berkaca mata itu selalu menjelma dalam igauannya. Malah, kadang-kadang, wajah itu menakutkannya. Siapa gadis [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Hati Yang Pernah Kau Lukai 8

Posted: 18 Oct 2012 07:16 PM PDT

Oleh : Rabiatul Adawiyah Azaman BAB 8 Akhirnya… dapat jugak aku balik ke rumah semula selepas tiga hari ditahan didalam wad. Bisik hatiku gembira sambil menghempas diriku ke sofa panjang. Julia sudah berlalu ke tingkat atas untuk menunaikan solat magrib. Fikiranku mula melayang memikirkan seseorang yang amat aku rindu setelah tiga hari aku tidak melihat [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Be My Maid For 100 Days 8

Posted: 18 Oct 2012 07:12 PM PDT

Oleh : akira Aku memandang kedua-dua kembar yang berada di hadapanku. Diam tidak bercakap. Macam batu ! Macam orang bisu pun ada diaorang ni.Aku berasa bosan. Mana taknya semua diam macam patung. Sepatutnya hari ini hanya untuk aku dan jeha sahaja tapi entah macam mana bole muncul pulak ‘si monster’ ni. Aku menghirup air milo [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku Juga Ingin Dicintai 8

Posted: 18 Oct 2012 07:06 PM PDT

Oleh : Eliza AB BAB 8 "LENGAN Ain dah okey ke?" tanya Fauziah prihatin. "Dah Kak Gie," jawab Nur Ain seraya melabuhkan duduknya di kerusi. Suis ditekan untuk menghidupkan komputer. "Ain datang naik bas lagi ke?" "Dah tak naik dah lepas kes accident yang lepas." "Habis tu siapa yang hantar Ain? Mak su ke?" Nur [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : 30 Hari Mengejar Kebahagiaan 8

Posted: 18 Oct 2012 07:02 PM PDT

Oleh : Syiqin Hanie BAB 8 Hari ini, Maya Ellisa berasa sungguh sedih kerana lelaki kesayangannya itu akan pulang ke United Kingdom. Siapa lagi kalau bukan Megat Ameer? " Will you miss me Ameer?" tanya Maya Ellisa dengan suara yang sayu. Tangannya memegang kedua – dua pipi gebu Megat Ameer. Megat Ameer memandang Maya Ellisa [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Hari Demi Hari 8

Posted: 18 Oct 2012 06:57 PM PDT

Oleh : Si Tembam Lilia “ADUH, minah ni tak nak duk diam…”rungut lelaki yang sedang memeluk erat Noa daripada terlepas.Sedang Noa cuba berusaha melepaskan dirinya,meronta-ronta sekuat hati dan tak pernah berputus asa.Kakinya sesekali terseret-seret apabila dipaksa dirinya untuk berjalan. “Apa ke bodoh sangat kau ni?Bagi jelah klorofom!Hei..kereta ni pun satu,buat hal!”amarah yang membuak di luahkan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Tidak ada komentar: