Visitor

Clock

Google Search

Jumat, 02 November 2012

PENULISAN2U: “Novel : Akanku ‘Tackle’ Kau Sampai Dapat! 19” Berserta 17 lagi karya terbaru hari ini

PENULISAN2U: “Novel : Akanku ‘Tackle’ Kau Sampai Dapat! 19” Berserta 17 lagi karya terbaru hari ini

Link to Koleksi Cerpen & Novel Online

Novel : Akanku ‘Tackle’ Kau Sampai Dapat! 19

Posted: 01 Nov 2012 09:30 PM PDT

Oleh : HARIISSA HARIIS BAB 19 Usai makan tengahari, Rayyan Fahrin beriringan dengan Adrianna keluar daripada restoran menuju ke arah tempat letak kereta. Sebaik pintu restoran di tolak, seorang gadis tergesa-gesa masuk lalu melanggar Adrianna. " Ops maaf! Saya tak sengaja." Sebaik sahaja mata mereka bertentang,Adrianna dan Gadis itu terkaku. " Anna…." " Elaine.." Hanya [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Dipenghujung Kisah Cinta 36

Posted: 01 Nov 2012 09:27 PM PDT

Oleh : Nour Hany Episod 36 Langkah kakinya tidak teratur arah. Ke mana hayunannya, mengheret tubuh itu bersama. Nur Jannah tidak tahu ke mana harus dia tuju saat ini. Semua yang dia ingin lakukan terasa serba tidak kena. Hatinya pula resah tidak menentu. Fikiranya pula hanyalah tentang Alif Daniel. Gadis itu benar-benar menyesal kerana terlambat [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Takdir itu untuk aku 35

Posted: 01 Nov 2012 09:19 PM PDT

Oleh : Mrs.Yie PART 35 Alangkah seronoknya apabila aku menerima panggilan dari ayah. Tak lama lagi mereka akan pulang. Tak sabar nak berjumpa mereka berdua. Nak lepaskan rindu puas-puas. Dapat berbual dengan ibu dan ayah dapat melegakan perasaanku yang sedang bergelodak apabila teringatkan tuduhan bekas isteri Izudin tengahari tadi. Heee.. Geram aku! Kalau di ikutkan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kau Yang Pertama Dan Terakhir 34

Posted: 01 Nov 2012 09:16 PM PDT

Oleh : Qaseh Farina BAB 34 "Aku terima nikah Zairin Elina binti Talib dengan mas kahwinnya seribu seratus dua puluh runggit tunai….." Dengan lafaz senafas, Sheikh Azri Sufian melemparkan ayat itu dengan penuh yakin. "Sah?" Tanya juru nikah pada saksi-saksinya. "Sah!" Jawap mereka semua serentak. "Alhamdulillah… Bismillahhirrahmanirrahim…" Tuan kadi memulakan bacaan doa. Setiap yang hadir [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cinta yang tiada kepastiannya 32

Posted: 01 Nov 2012 09:13 PM PDT

Oleh : Fyka Bab 32 AKU hanya memerhati sahaja lenggok tubuh lelaki itu. Perbualan di antara dirinya dan juga si pemanggil ditalian menarik perhatianku. Lama aku berada di belakangnya tanpa lelaki itu sedar pun kehadiran aku di situ. Segala apa yang dibualnya itu aku tahu. Aku menunggu di saat dia mengakhiri perbualannya dengan si pemanggil. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Potret Cinta Kita 32

Posted: 01 Nov 2012 08:54 PM PDT

Oleh : ShaZee LUKISAN KE-32 Azrul tenung wajah Dayana yang sedang duduk di hadapannya. Jus tembikai yang terhidang di hadapan mata masih lagi tidak bersentuh. Dia leka melihat Dayana yang sedang membuang krim daripada kek coklat Indulgen. Setiap gerak geri gadis itu ditelitinya. Dayana masih lagi belum berubah. Masih lagi dengan perangai yang sama. Sukakan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Tidak Seindah Mimpi 28

Posted: 01 Nov 2012 08:11 PM PDT

Oleh : Org Ganu 3 Tahun Berlalu….. Aku sibuk menaip kertas kerja untuk mesyuarat bulanan syarikat yang akan di adakan awal pagi esok. Pantas aku menaip untuk memasukkan data-data kewangan syarikat untuk bulan ini di dalam laptop di hadapanku. Sebolehnya..aku akan cuba menyiapkannya secepat mungkin. Sesekali mataku mengerling ke arah jam kecil di tanganku. Aku [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Be My Wife! 25,26

Posted: 01 Nov 2012 08:05 PM PDT

Oleh : nurul ain syuhada 25 Hari berganti hari, minggu berganti minggu, dan bulan berganti bulan. Tanpa disedari, begitu cepat masa berlalu. Usia kandungan Hannah kini mencecah tujuh bulan. Jalannya kini lebih berhati-hati. Takut jika perkara yang tidak diingininya berlaku. Hannah perlahan-lahan menuruni anak tangga sambil tangannya sempat berpaut pada tiang tangga di kanannya. Kelihatan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Bila Papa Jatuh Cinta 22

Posted: 01 Nov 2012 07:46 PM PDT

Oleh : Dinie_Dania BAB 22 Hari pertama di Pulau Pinang tidak banyak aktiviti yang mereka lakukan. Selesai daftar masuk ke hotel, Dhani cepat-cepat masuk ke bilik. Letih seharian memandu membuatkan dia lebih senang berehat dibiliknya. Malam ni makan-makan dan esok baru ke rumah walid..jumpa walid..umi..fikirnya. Selesai solat asar tadi, dia cepat-cepat merebahkan tubuh yang letih [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Si Nepal dan Mek Siam 22

Posted: 01 Nov 2012 07:44 PM PDT

Oleh : UMI SYIDAH BAB 22 Saif membuka matanya perlahan-lahan.Kepalanya menoleh ke kiri kemudian ke kanan.{ Eh, aku kat mana ni,…kenapa aku berbaring pulak….bukan ke tadi tengah menunggu…..tunggu……LIN ! } Saif tercacak bangun dari sofa, menonong melangkah ke pintu….eh, Lin….mana diaorang bawa isterinya…tanya Saif sendirian. Keluar dari bilik Saif mendongak melihat tanda bilik rehat tertera [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Tidak Terkikis Kesal Dihati 20,21

Posted: 01 Nov 2012 07:41 PM PDT

Oleh : sufi jamal Bab 20 & 21 Tidak terkikis kesal dihati Buah salak di dalam hutan, Buahnya masak tergantung tinggi, Jika sudah salah buatan, Jangankan untung bertambah rugi. Akhirnya Loqman sekeluarga sampai juga dihalaman serumah rumah papan bertangga batu milik keluarga Amirah. Tidak sabar-sabar Puan Sharifah keluar dari kereta menuju ketangga lalu memberi salam. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Dia Suami Aku 21

Posted: 01 Nov 2012 07:37 PM PDT

Oleh : east chynta PERJALANAN hidup ini perlu ditempuhi. Susah senang dan berliku bagaimana sekalipun, ia harus dilaluinya dengan rasa tenang. Kisah yang telah lama berlalu itu, harus diluputkan dari ingatan dan biarkan ia tersemat di hati sebagai kenangan indah. Lembut hati Marlia saat melihat kebaikan dan keikhlasan Irfan Maliki menyayangi Marissa. Kata-kata Irfan Maliki [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Ini Love story ke? 21

Posted: 01 Nov 2012 07:30 PM PDT

Oleh : CYDA YUSOF BAB 21 ——@—— SUASANA di Kota Kinabalu International Airport itu kelihatan sesak dengan pelbagai ragam manusia. Ada yang sedang menunggu penerbangan untuk berlepas, tidak kurang juga yang sedang menanti ketibaan orang tersayang. Setelah menimbang dan daftar masuk beg, aku duduk di kerusi yang berhadapan dengan tempat check-in bagasi. Novel 5 tahun [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Suamiku Paling Sweet 19

Posted: 01 Nov 2012 07:24 PM PDT

Oleh : Anjell Homosapien BAB 19 Aku tersedar bila rasa tempat tidur sebelahku macam kena henyak dengan orang. Aku senyap. Masih pura-pura tidur. Izz? Sebab aku tahu bukan Izz la aku buat-buat tidur. Kalau tak, memang aku dah terajang dia sampai benua eropah. Kut-kut sampai Mexico free tak bertiket. Berani nak senyap-senyap merayap atas katil [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Boss Garang? Taklah… 19,20

Posted: 01 Nov 2012 07:09 PM PDT

Oleh : Azfeen A.G Bab 18 Langkahnya teratur dan penuh dengan misi. Awal pagi lagi dia bersiap-siap untuk ke Ikhwan Holdings untuk berjumpa dengan Ikhwan Iman. Untuk berterima kasih dan meminta maaf. Peristiwa tempohari yang berlaku di hadapan bar benar-benar memalukan dirinya. Sebelum ini dia seolah-olah lupa dengan malu dan segannya tetapi apabila kembali bersua [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kekasih Palsu 17,18

Posted: 01 Nov 2012 07:01 PM PDT

Oleh : Puteri BAB 17 "Kak Rania terima kasih banyak-banyak. Senior…" Aku memandang Ray yang berdiri di sebelah Kak Rania. "Terima kasih…" aku menunduk sedikit. "Aya, please take care of yourself. Dah tahu rumah akak kan, boleh la datang lain kali." Kak Rania tersenyum ramah. Wanita itu bertegas mahu menghantar aku pulang. Memandangkan aku tidak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Air Mata Kasih 17

Posted: 01 Nov 2012 06:56 PM PDT

Oleh : AIZA AIDIR Dia tidak tahu sudah banyak mana air mata yang tumpah daripada tubir matanya. Tidak jemu juga tangannya menepis kasar juraian airmata tersebut. Hatinya remuk! Bagai disiat-siat oleh belati yang sangat tajam. Dunia seolah-olah sangat kejam untuk dirinya. Bagaikan tidak ada sedikit ruang untuk dirinya bernafas…. pandangannya kabur dek terlalu banyak air [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku Bukan Lalang 17

Posted: 01 Nov 2012 06:54 PM PDT

Oleh : Qisha Nur Bab 17 Hujung minggu yang bergerimis menggamit perasan malas buat Aula Shahira untuk bangun dan bersiap untuk keluar. Seawal subuh lagi, Firas Azril sudah menghubunginya mengajak dia keluar. Kali terakhir mereka bertemu adalah ketika peristiwa di bangunan Danau Holding tempoh hari. Firas Azril langsung tidak membuka mulut tentang 'kehilangannya' tempoh hari [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Tidak ada komentar: