Visitor

Google Search

Rabu, 24 April 2013

PENULISAN2U: “Novel : CEO Itu Aku Punya 4” Berserta 25 lagi karya terbaru hari ini

PENULISAN2U: “Novel : CEO Itu Aku Punya 4” Berserta 25 lagi karya terbaru hari ini

Link to Koleksi Cerpen & Novel Online

Novel : CEO Itu Aku Punya 4

Posted: 23 Apr 2013 08:31 PM PDT

Oleh : Azura Jamaluddin Bab 4 Selepas bersiap aku duduk dihadapan cermin solekan . aku duduk dan membuka laci yang ada dibawahnya . aku mengambil kunci yang sekian lama aku simpan dengan baik . dan membuka kotak besi berwarna merah disebelah kunci tersebut . aku membuka semula kotak tersebut dan melihat kesemua gambar-gambar yang memaparkan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kiriman Dari Tuhan! 4

Posted: 23 Apr 2013 08:28 PM PDT

Oleh : natrahleeya imani Bab 4 Suasana sarapan pada pagi itu sungguh sunyi, masing-masing enak melayan juadah yang di sajikan oleh Mak Limah. Dhia Melisa mengucap syukur apabila kelibat Zahiril tiada. Dia tidak sabar mahu pulang ke rumah apabila mengenangkan pengalaman pahitnya sepanjang berada di sini. "Bas Dhia pukul berapa?" soal Dato' Farid "Pukul 10.00 [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Saya Merajuk 3 Minit Dengan Awak 3

Posted: 23 Apr 2013 08:18 PM PDT

Oleh : Shikin Roslan Bab 3 Puan Elia berasa hairan melihat anak perempuannya pulang dengan menaiki teksi. Kenapa pula anak aku tu balik naik teksi? mana kereta kecil kesayangan dia tu? tak akan kena rompak kot? pelbagai tanda tanya muncul dalam kepala Puan Elia. "El, Kenapa balik dengan teksi? mana kereta, El?" tanpa salam, lantas [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Mencintai Cinta 3

Posted: 23 Apr 2013 08:16 PM PDT

Oleh : kit cokiez 3 IKA tersentak. Cinta mengigau sambil menangis dan menjerit tanpa mengeluarkan satu ayatpun. Apa yang pasti dia melihat Cinta seakan-akan bertarung denga perasaannya dalam tidur. "Ta.. Ta.."Ika memanggil-manggil. Dia terpaksa mengejutkan Cinta walaupun dia tahu Cinta perlu rehat yang banyak kerana dia demam panas sejak malam semalam. Cinta membuka matanya. Dia [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Notasi Cinta 3

Posted: 23 Apr 2013 08:10 PM PDT

Oleh : Red Poppy Symphony 3 : To hate is to be hated Sofa empuk di ruang tamu banglo tiga tingkat itu menjadi sasaran Akif. Terasa ada mata yang menjeling. Akif sekadar tersenyum. "Tatie, tunjukkan bilik Tuan Akif. Call Sheila, tell her to cancel semua cuti I. I masuk office esok, but maybe a little [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Unspeakable Love 3

Posted: 23 Apr 2013 08:07 PM PDT

Oleh : Putera Mahkota PART 3 : One Ticket to Heaven malam itu terasa dingin.. langit yang bebas tanpa dilitupi awan, menampakkan bintang-bintang yang berkelipan di langit.. angin malam tidak lah begitu kencang.. suasana begitu sepi sekali.. di satu sudut, aku duduk bersama Ihsan sambil menikmati pemandangan malam yang indah.. hanya ada kami berdua sahaja [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Plan B 3

Posted: 23 Apr 2013 08:05 PM PDT

Oleh : Lili Zaafira BAB 3 Malam itu, Nadia Liyana tidak mampu melelapkan mata. Perlahan-lahan dia bangun dan membuka laptopnya. Laman sesawang facebook dibuka. Namun tiada apa yang menarik. Dia tidak berminat untuk memberi sebarang respon kepada perbualan rakan-rakannya lain. Akaun milik Aishah Sofea diteliti. Risau sekiranya gadis itu telah memuat naik gambar pertunangannya dengan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Ada Dia Di Hati 2

Posted: 23 Apr 2013 08:04 PM PDT

Oleh : DNae Bab 2 Malam itu Zafran Haicarl menunggu Mak Jah bersiap untuk ke majlis kahwin di kampung sebelah. Dia sudah berpakaian kemas. Malam itu dia kelihatan sungguh kacak! Sofia hanya mampu menjeling wajah itu! Mereka terus bertolak apabila Mak Jah sudah bersiap. Takut lambat kata Mak Jah. Dan dalam diam dia berharap akan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kerana Semalam 2

Posted: 23 Apr 2013 08:01 PM PDT

Oleh : Perindu Malam Bab 2 Jarum jam di dinding sudah menunjukkan pukul 1 pagi.Namun mata Aqil masih terasa segar.Aqil cuba memejam mata.Namun matanya enggan lena.Lantas dia keluar bilik,menuju ke beranda rumahnya.Angin malam di kampung terasa mendamai kan jiwanya yang kian gundah dek pertemuannya dengan Kamalia siang tadi. Aqil duduk di tangga beranda rumahnya.Dia memandang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Dan Bila Aku Jatuh Cinta 2

Posted: 23 Apr 2013 07:58 PM PDT

Oleh : syazrini zakaria BAB 2 Arief Hakimi menilik bekas makanan yang berada di atas mejanya. Ada cikgu lain yang tersalah letak makanan di atas meja aku ke? Dia menghidu bau makanan tersebut. 'Erm, bau nasi lemak pagi-pagi kalau hentam nasi lemak, comfirm nikmat.. Perrrgghhh'. Arief Hakimi menjenguk sekeliling, takut-takut ada guru yang lalu, yang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Encik CEO, I’m Yours! 2

Posted: 23 Apr 2013 07:55 PM PDT

Oleh : Nurul Dalila BAB 2 Asyikin mencalitkan secalit lipstick berwarna merah jambu pada bibirnya.Rambutnya yang panjang paras pinggang dibiarkan lepas.Dress berwarna putih paras lutut tanpa lengan membuatkan Asyikin bertambah cantik.Setelah berpuas hati dengan penampilannya dia turun ke bawah.Kelihatan Datin Nora sedang membaca majalah di ruang tamu.Asyikin mendekati Datin Nora.Datin Nora memandang Asyikin dari atas [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Indahnya Cinta, Manisnya Rindu 2

Posted: 23 Apr 2013 07:52 PM PDT

Oleh : Aymie Ayuni Bab 2 Aliesya tersentak apabila mejanya diketuk dengan kuat oleh seseorang. "Haissshh, kacau betul la kau ni, aku nak berangan sekejap pun tak boleh." Dia mendengus geram sambil memandang ke arah teman sepejabatnya iaitu Wan Sharlini atau dikenali sebagai Lini Kepoh. Wan Sharlini digelar sebagai Lini Kepoh oleh rakan-rakan pejabat kerana [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kau Macho Bearku 2

Posted: 23 Apr 2013 07:49 PM PDT

Oleh : ZAQIAH BAB 2 "Saadah, masuk bilik I sekarang." Mendengar laungan Zulfieqar membuatkan Saadah mengeluh. "apa lagi lah tambi ni nak." Saadah bermonolog sediri. Ketika Saadah memasuki bilik Zulfieqar, baru dia menyedari ada orang lain yang berada dalam bilik tersebut. "So, Adrina kenalkan my assistant Saadah. Saadah kenalkan Adrina wakil dari syarikat Warisan, dia [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Hati Suamiku GK 2

Posted: 23 Apr 2013 07:45 PM PDT

Oleh : RIA NATSUMI Bab 2 Natasha berada dalam sebuah kelas. Kakak seniornya meminta dia mengambil botol air yang ada di mejanya. Segera Natasha ke kelas itu walaupun dia rasa berat hati. 'Memang rasa berat hati. Ini kan kelas si pengawas GK. Mana la tau kalau dia nampak, dia tuduh aku cuba buat sesuatu yang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Ofa Dan Cipa 2

Posted: 23 Apr 2013 07:44 PM PDT

Oleh : Shafa Abdullah BAB 2 Sedar tak sedar, sudah lima tahun persahabatan antara Syifa, Naufal, Nana, Mel dan Kashaf terjalin. Banyak kenangan pahit dan manis berlaku. Semua itu masih segar dalam otak masing-masing. Mereka bagaikan adik-beradik yang sangaat sweet dan perasaan cinta antara Syifa dan Kashaf masih juga tidak menjejaskan persahabatan mereka. "Cipa, teman [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Love You, Ustazah 2

Posted: 23 Apr 2013 07:42 PM PDT

Oleh : lunalina Bab Dua Raisha menyemak kerja anak muridnya. Sesekali dia tersenyum, geli hati dengan hasil kerja mereka. Ada yang tulis jim menjadi ha, ada yang tulis nga dua titik dan sebagainya. Telefonnya berdering, memecah kesunyian. Dia melihat nama yang tertera lalu menjawabnya. “Assalamualaikum umi!” Puan Sarimah tersenyum mendengar suara anak daranya yang ceria. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kita Ditakdirkan Jatuh Cinta? 2

Posted: 23 Apr 2013 07:40 PM PDT

Oleh : ATIQ IDDAN Bab 2 "nah pakai kasut dengan stoking ni. Jangan nak pakai kasut sendiri karang jatuh saya tak tahu" ujar atiq hawani sambil menghulurkan sepasang kasut dan sepasang stoking kepada rizal hakimi. Rizal hakimi memandang pelik. "nak buat apa?saya tak reti main lah" ujarnya. Dia hanya berpeluk tubuh sahaja memandang atiq hawani [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku Cinta Kau Pendek! 2

Posted: 23 Apr 2013 07:38 PM PDT

Oleh : Naila Farha Bab 2 Waji masuk ke kelas dengan keadaan tergesa gesa. Leka sangat makan nasi lemak sampai tak sedar masa dah tepat tepat pukul 8.30. Ala bukannya lambat sangat pun, lambat dalam lima minit je. Gelabahnya hai. Hari ni kelas yang memang dia suka. Jurisprudence. Sesampainya dia di kelas, dia mencari cari [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Patung Fatin 2

Posted: 23 Apr 2013 07:36 PM PDT

Oleh : Farouk Shedeq BAB 2 "Ya Allah, macam mana boleh jadi seperti ini?" kata Farid terkejut melihat keadaan aku. "Kenapa kau datang kat sini? Selama ini, kita tidak pernah bertegur sapa,"jelasku. "Salahkah aku melawat kamu? Kamu jiran aku. Malahan, bersekolah di tempat yang sama. Kamu tidak jawab pertanyaan aku,"kata Farid dengan nada yang rendah [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Bodyguardku Sayangku 2

Posted: 23 Apr 2013 07:34 PM PDT

Oleh : nadeya 2 Raina melangkah laju menuju kearah rumah banglo milik keluarganya.Perasaan nya cukup berbelah bagi sekarang untuk meluahkan hasratnya untuk menjadi seorang bodyguard.Dia amat pasti yang mak dan abang-abangnya akan membantah keras keputusannya itu.Maklumlah dia satu-satunya anak perempuan di dalam keluarganya sudah pastinya emak nya,Puan Marisa tidak akan membenarkan satu-satunya anak perempuannya membahayakan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kau Yang Kupuja 2

Posted: 23 Apr 2013 07:30 PM PDT

Oleh : Afa Erani "HARI ni dah start kelas lor… penat tau ada Minggu Haluan Siswa tu..bangun awal pagi pas tu tidur lewat lak. Hari-hari cam tu. Engkau rasa cam ne? Aku tension ni…Jap lagi ada Pengajian Islam lak.. Pening-pening." omelan Suraya dibalas dengan senyuman dari kawan-kawan. Memang betul apa yang diomelkan itu. Minggu itu [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Hatiku Kau Curi 2

Posted: 23 Apr 2013 07:27 PM PDT

Oleh : dhani rian BAB 2 "Please it is not a joke," tegas Hardhia. Kecil dirasakan lelaki yang berdiri dihadapannya ini. "What joke!" Berderau darah Hardhia bila mendengar reaksi lelaki itu. Kepalanya bagaikan berputar-putar bila mengenangkan pelbagai kemungkinan yang akan terjadi. Lelaki muda dihadapannya ini cukup tegas dengan keputusannya. "Come on Qiemi this is not [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Akukah??? 2

Posted: 23 Apr 2013 07:25 PM PDT

Oleh : SEROJA TIADA BAB 2 “Kau balik kampung jumpa mak kau ke bakal tunang kau?, ” tanya Efa, teman serumah Farhana sebaik sahaja dia sampai ke rumahnya. Farhana tersenyum sambil menggeleng-gelengkan kepala dengan ‘soalan cepu emas’ daripada Efa. “Eh, aku balik jenguk mak ayah aku la….Apa la kau ni, Efa. Tak ade benda lain [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Maniskah Derita, Pahitkah Bahagia 2

Posted: 23 Apr 2013 07:22 PM PDT

Oleh : zaharina81 BAB 2 Ku rasakan masa berlalu sangat pantas. Hanya tinggal beberapa bulan saja untuk aku menghadapi peperiksaan PMR. Sedang aku sibuk menyiapkan peralatan makmal untuk eksperiman bagi matapelajaran Sains, tiba-tiba aku disapa satu suara. " Ehem….maaf Yana, boleh saya pinjam jam tangan awak tak?" Sudah!! Jam tangan aku pula mamat ni nak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Masih Dihatiku 2

Posted: 23 Apr 2013 07:18 PM PDT

Oleh : eniey suryani BAB 2 "Sedapkan makanan kat kedai tadi tu…" Puji Mimi lagi disamping Shazrina ketika mereka mula beredar meninggal Cake House. "Yer… Aku suka sangat cheese cake dia tu.. Punyalah gebu. Masuk mulut terus cairkan." Sokong Shazrina pula… Tak sia-sia dia habiskan duit untuk kedai ni. Memang puas hati lagipon ni kedai [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Pesanan Ringkas Mr. Hubby 1

Posted: 23 Apr 2013 02:03 AM PDT

Oleh : nurul ain syuhada 1 Cinta itu tak semestinya memiliki. Dengan melihat dia bahagia.. kita turut bahagia. Tapi sejauh mana kebenaran kenyataan itu? Benarkah bahagia? Atau.. hati sedang sengsara? Relakah hati tu? Sampai nak meniti hari esoknya pun, kaki sudah lemah? Hinggakan tidur pun masih ditemani dengan titisan air mata? Hati pula terasa seperti [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Tidak ada komentar: