Visitor

Google Search

Rabu, 29 Mei 2013

PENULISAN2U: “Novel : Bos a.k.a Suamiku 15” Berserta 18 lagi karya terbaru hari ini

PENULISAN2U: “Novel : Bos a.k.a Suamiku 15” Berserta 18 lagi karya terbaru hari ini

Link to Koleksi Cerpen & Novel Online

Novel : Bos a.k.a Suamiku 15

Posted: 28 May 2013 09:51 PM PDT

Oleh : Nur Husna Muhajir BAB 15 Mulut yang ternganga luas sebentar tadi, aku tutup rapat. Afiq Khairul yang berdiri di hadapanku ini kurenung tajam. Bibirnya masih lagi terukir dengan senyuman nakal lagi gatal itu! "Jadi, maksud abang…" Tidak kusanggup sambung ayat itu sampai habis. Mukaku mula merona merah. Pantas aku berpaling dan membelakangkan Afiq [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Coffee, Parfait or Me? 15

Posted: 28 May 2013 09:47 PM PDT

Oleh : Virtual Writer Bab 15 – How To Mend A Broken Heart? Zarique membulatkan mata menjegil Yuna dengan wajah seperti seorang gangster sambil menghisap rokoknya. Wajahnya sengaja dikerutkan dan dia kelihatan super-menakutkan daripada biasa. Namun seperti biasa, wajahnya itu tidak mampu menggetarkan hati Yuna. Gadis itu selamba menepuk kepala Zarique membuatkan rokoknya terjatuh ke [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Suami aku P.E.L.I.K !! 15

Posted: 28 May 2013 09:45 PM PDT

Oleh : Zyra Akame BAB 15 "HAH?" Terlopong mulutku mendengarkan kata Zulfiqar itu. "Kau gila ke?" Sambung aku lagi. "Ini tak masuk akal. Aku tak nak." Dan lagi, aku menyambung. "Hantar aku balik. Now!" Terus aku melenting. Zulfiqar hanya diam. "Aku minta tolong kau untuk kali ini aje, Nara. Tolong aku, please…" Zulfiqar merayu. Terus [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Mana Simpang Cinta..? 14

Posted: 28 May 2013 09:27 PM PDT

Oleh : Deeya Zafyra Bab 14 Perlahan-lahan Adriana mengetuk pintu bilik wad Syed Syaqir. Pelbagai rasa yang dirasainya sekarang. Pahit, manis, masam, masin, nervous, sehinggakan rasa teringin nak pengsan pun ada. Lutut pun dah rasa macam nak tercabut. Badan sejuk macam di Iceland, wajah dah pucat plus nervous macam kena panggil cikgu disiplin yang bawak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : U-TURN 13

Posted: 28 May 2013 09:22 PM PDT

Oleh : Aepy Aoki "Budak cacat!" Ezzat menyapa Denn yang tengah bercakap dalam telefon di gazebo luar rumah. Denn mengangguk kepala ke arah abangnya lalu menyambung perbualannya di dalam telefon. Ezzat memang gemar memanggil dia dengan panggilan tu. Jadi, biarkan. Kalau dia gembira dengan cara itu, biarlah. Kalau dia menangis air mata darah meminta abangnya [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Gadisku Yang Blur 13

Posted: 28 May 2013 09:15 PM PDT

Oleh : Melati Shafika BAB 13 RAH-rah-ah-ah-ah! Roma-Roma-ma-ah! Ga-ga-ooh-la-la! Want your bad romance Rah-rah-ah-ah-ah! Roma-Roma-ma-ah! Ga-ga-ooh-la-la! Want your bad romance I want your ugly I want your disease I want your everything As long as its free I want your love Love-love-love I want your love Bunyi deringan telefon bimbit aku? Pagi-pagi buta ni? Zulaikha [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku Bukan Cipan!!! 13

Posted: 28 May 2013 08:51 PM PDT

Oleh : Harith Hakeem BAB 13 Entah berapa kali air mata Shima mengalir, Shima pun tak dapat memberi jawapan tepat. Yang Shima tahu, kilang air matanya memang tidak berhenti beroperasi sejak dari malam tadi. Kalau diibaratkan air mata Shima sebuah kilang biskut, memang terpaksalah pekerjanya bekerja lebih masa. Atau, paling tidak pun kena ikut shift. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Imam Mudaku Romantik! 13

Posted: 28 May 2013 08:49 PM PDT

Oleh : Izzah Haneefa BAB 13 PERJALANAN pulang pada petang itu terasa agak meletihkan kerana hari ini dia tidak duduk sepanjang masa di butiknya. Tadinya dia singgah ke tempat pembekal kain untuk berunding tentang pembekalan stok kain untuk syarikatnya. Selaku bos, siapa lagi kalau bukan dia yang perlu bertungkus-lumus? Nah, sekarang jalan sesak pula! Khalisah [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : I Love You, Hubby! 12

Posted: 28 May 2013 08:07 PM PDT

Oleh : nescafe latte Keisya sedang duduk di ruang tamu rumah Aish sambil menonton televisyen. Matanya asyik menonton drama yang disiarkan sejak pukul lapan setengah malam tadi. Sekali sekala bibirnya membebel entah apa-apa akibat terlalu beremosi melayan drama yang disiarkan itu. Tapi sambil membebel, sempat juga dia menyumbatkan Twisties ke dalam mulutnya. Selamba sahaja dia [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Saat Cinta Bersemi 12

Posted: 28 May 2013 08:04 PM PDT

Oleh : Aini Qirana Ain mencapai kalendar yang terletak di atas meja di sisi katil. Matanya tertumpu pada tarikh yang dibulatkan dengan marker pen berwarna merah.Terdengar keluhan kecil dari bibir mungil Ain apabila akal mengingatkannya bahawa esok adalah tarikh yang telah ditandakan itu. Keriuhan sanak saudara yang telah sampai dari kampung sejak semalam memenuhi segenap [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Jangan Pernah Berubah 12

Posted: 28 May 2013 07:36 PM PDT

Oleh : Anum Mirza Hafzsha BAB 12. "Nurin, nanti bila ada masa terluang, Nurin datang rumah mak disini" pesan Puan Maznah sebaik mencium kedua belah pipi mungil Nurin. "Insyaallah mak, kalau tak ada aral melintang Nurin akan datang sini lagi. Mak jangan risau, tiba di Johor, Nurin akan telefon mak. Terima kasih sebab terima Nurin [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku Bukan Hana Tajima! 12

Posted: 28 May 2013 07:33 PM PDT

Oleh : Rosebud Bab 12 Hana menyumbat pop corn ke dalam mulut. Walaupun matanya melekat pada muka bengis-tapi-masih-hensem Aaron Aziz di skrin lap top, tapi kepalanya ligat membayangkan muka Daim apabila dia tahu siapa ungka sebenarnya. "Puhahahahhaaa!!" Akhirnya tawanya pecah. Hana ketawa sakan. Balang pop corn sudah terlepas dari tangan dan pop corn jatuh bersepah [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Seven Anjells 12

Posted: 28 May 2013 07:30 PM PDT

Oleh : Nurul Ain Zakiah BAB 12 Semua ahli Seven Anjells di situ terdiam. Siapa lelaki itu? Yang paling gelisah tentulah 95. Takut rancangannya terbongkar. 90 yang menyamar menjadi pelanggan biasa, turut terdiam. 96 terpaku melihat insan yang menegurnya di saat hampir-hampir saja dia membuka mulut, memecahkan segala tembelang Ikhwan kepada seluruh pelanggan restoran yang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Puteri Maid 12

Posted: 28 May 2013 07:28 PM PDT

Oleh : Aerith Michiko Bab 12 KUU-CHAN ditenung lama. Teddy bear itu turut merenungnya. Tik. Tok. Tik. Tok. Masa berlalu tanpa diisi. Seketika kemudian, peristiwa semalam terbayang di ruang mindanya. Dia mendengus kasar. Apsal lah aku asyik terbayangkan peristiwa tu?!! Rambut lurusnya digosok kasar. Aarghh!! Wajah Rissa pula terbit di kotak fikirannya. Aku kena padamkan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Dua Jiwa Satu Rasa 12

Posted: 28 May 2013 07:23 PM PDT

Oleh : Qalisya Imanina Bab 12 'Aduh! macam mana ni, aku dah lambat ni.' 'Dah la aku ahli baru. Kali pertama mesyuarat dah datang lambat.' Langkah kakiku sudah tidak teratur lagi. Aku sudah terlewat 30 minit. Mungkin mesyuarat Kelab Kembara itu sudah bermula. Mesyuarat kali ini akan membincangkan tentang aktiviti dan pemilihan ahli jawatankuasa bagi [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Titik Cinta Terakhir 12

Posted: 28 May 2013 07:21 PM PDT

Oleh : RAFINA MIMI ABDULLAH BAB 12 IDZMIR tidak ke pejabat pada hari ini. Fikirannya runsing apabila mengingatkan kejadian semalam. Satu malam dia tidak dapat melelapkan mata. Didalam benaknya hanya teringatkan Nurshila dan Puteri Felisha. Walaupun hanya satu malam sahaja Nurshila tiada dirumah, dia sudah tidak tahan menanggung rindu terhadap isterinya itu. Lebih-lebih lagi pada [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Suamiku Gee 11

Posted: 27 May 2013 10:01 PM PDT

Oleh : Faizah Fyn 11 Qaiser memandang ke arah Airis yang seperti terkena sumpahan Mak Tanggang. Kaku. Sikit pun tak bergerak. Takkan gila sangat idea aku ni kot? Baru sekejap tadi dia bagi tahu Airis tentang ideanya. Ini nasib baik lepas makan bagi tahu, kalau sebelum agaknya terus hilang selera makan Airis ni. Tapi yang pelik [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Saya Sukakan Awaklah.. Tahu Tak? 11

Posted: 27 May 2013 09:58 PM PDT

Oleh : AAIZA SIMA BAB 11 NAKIHAH memandang muka Akiff dengan riak curiga. Dari tadi tersenyum. Ada apa-apalah ni. "Amboi Abang Kif. Bukan main berseri-seri lagi muka tu. Mentang-mentang baru lepas jumpa girlfriend," sakat Nakihah galak. Akiff hanya beriak muka selamba. "Sibuk jelah kau ni dik. Pakai seatbelt tu," bebel Akiff. Mukanya kembali serius. Menyembunyikan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Tak Seindah Syurga 11

Posted: 27 May 2013 09:53 PM PDT

Oleh : bunga cintae BAB 11 Maria, Suzy, Awin dan Leha sedang menikmati makan tengahari di kantin kilang sewaktu Amran menghampiri mereka. Tersenyum simpul Maria melihat jejaka pujaan hatinya ada di depan mata. "Assalamualaikum…" tegur Amran. "Waalaikumussalammmmmm…." Balas mereka berempat meleret-leret dengan suara yang tergedik-gedik. Maria apatah lagi, meliuk-liuk badannya cuba menggoda Amran. Amran yang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Tidak ada komentar: