Visitor

Clock

Google Search

Rabu, 26 Juni 2013

PENULISAN2U: “Novel : Hati Suamiku GK 3” Berserta 24 lagi karya terbaru hari ini

PENULISAN2U: “Novel : Hati Suamiku GK 3” Berserta 24 lagi karya terbaru hari ini

Link to Koleksi Cerpen & Novel Online

Novel : Hati Suamiku GK 3

Posted: 25 Jun 2013 09:42 PM PDT

Oleh : RIA NATSUMI Bab 3 Huzaiman baru sahaja pulang daripada bersenam bersama Amman dan Ammar. Itulah rutin harian yang menjadi kesukaannya. Bersukan menyihatkan badan dan minda. Huzaiman tersenyum. Itu sebab bandanya sedikit berotot. Tidak perlu ke gim sangat. Cukuplah bersenam ringkas seperti ini. "Amman, jangan lupa pukul lapan pagi, kita jumpa kat bawah." Pesan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : My Hubby My Lecturer!!! 3

Posted: 25 Jun 2013 09:37 PM PDT

Oleh : Nadira Zulkifli Bab 3 "Hello. Siap cepat 20 minit lagi saya sampai. Jangan nak buat alasan tak nak ikut. Titik!" Telefon bimbit di tangan di pandang dengan wajah pelik. Rajin saja tangannya menggaru kepala yang tiba-tiba terasa bagai ada sejuta kutu berjoget-joget di atasnya. Mama pula hanya memandangnya sambil tersengih sambil mengangkat-angkat kening. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Awak, Saya Sayang Sangat-Sangat! 3

Posted: 25 Jun 2013 09:09 PM PDT

Oleh : Syauqah Fikiran aku terganggu! Kenapa lah dia cari aku balik? Kalau ikut hati aku ni, nak saja aku sumpah dia macam-macam! Tapi memandangkan aku, ni baik sikit, ceh! Baik sikit konon. Haha~ Teringat kembali kata-kata Fatin siang tadi. "Aku baru tahu, Afif dah balik dari Australia! Tapi yang paling aku terkejut, dia nak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Nelayan vs CEO 3

Posted: 25 Jun 2013 09:07 PM PDT

Oleh : ain fatisya (bab 3) " Leya, kalau ada siapa-siapa cari saya, katakan saya bercuti selama seminggu atas urusan peribadi. Saya tak nak diganggu sepanjang seminggu tu. Take a note please." Ringkas sahaja pesanan Arman Zafril kepada setiausahanya. " Err…Encik Aril nak pergi ke mana? Tan Sri dah tahu ke yang Encik Aril bercuti [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Laila Sayang 3

Posted: 25 Jun 2013 09:02 PM PDT

Oleh : nuriz BAB 3 Apa aku nak buat ini.Pening kepala Farhan memikirkannya sambil melihat iphone Laila yang retak itu."Matilah aku kalau jumpa dia esok..gerenti kena marah kaw kaw"ngomel Farhan bimbang. ********* "Kau ini Laila aku ingat kenapalah air mata kau berjuraian macam itu rupanya kau allergic ke?"Maya bersuara."Aaah…aku allergic seafood"bohong Laila.Bukan diaorang tak tahu [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kafe Strawberry Tea 3

Posted: 25 Jun 2013 09:01 PM PDT

Oleh : Nur Alyana Kafe Strawberry Tea 3 Meja itu dilap dengan bersih sambil dia menyanyi lagu Taylor Swift, I knew you were trouble. Jam didinding menunjukkan pukul 6. 50 petang. Kafe itu tutup pukul 6.30 petang. Dan pekerja dibenarkan balik pukul 9 malam. Apa kes? Lama gila nak mengemas. Rupa-rupanya kena siapkan resepi untuk [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku Mengejar Cinta 3

Posted: 25 Jun 2013 08:56 PM PDT

Oleh : mila zubir BAB 3 "Qhalish!!!" jerit Keisha memanggil abangnya dari tingkat bawah diluar rumah. Sudu yang dipenuhi ais krim disuap ke dalam mulut. Tenang jiwanya lepak di kerusi kayu ditepi halaman rumah banglo itu. Angin yang meniup rambutnya yang panjang itu membuatnya lebih seronok. Sejuk! "kak! Kau pergi je lah naik atas! Tak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku Menerima… Takdir Ini 3

Posted: 25 Jun 2013 08:54 PM PDT

Oleh : AIN RAFIZAH BAB 3 'Hish, dah la hujan lagi ni, batang hidung dia pun aku tak nampak. Benganglah aku kalau macam ni.' gumam Syahira apabila alongnya tetap tidak muncul sedangkan waktu persekolahan telah tamat 40 minit berlalu. Namun, ketika Syahira baru sahaja merancang untuk mendail nombor telefon alongnya buat kali keenam, dia terdengar [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku Cinta Kaktus 3

Posted: 25 Jun 2013 08:48 PM PDT

Oleh : MIS ANNA "WEH, Cikgu Raziq datang! Tak sabar nak tengok muka dia yang kacak dan tampan tu!" Nura bertepuk tangan memberitahu kami akan kehadiran guru muda yang menggantikan Cikgu Shidah yang baru bersalin dua hari lepas. Dia akan mengajar subjek Sejarah, matapelajaran yang paling membosankan di sekolah. Tapi aku percaya, lepas ni memang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Qaiser Untuk Dayane 3

Posted: 25 Jun 2013 08:43 PM PDT

Oleh : Emma Ismail Bab 3 Ketibaan keluarga Tengku Dzulqarnain dan kaum kerabatnya disambut dengan penuh meriah. Lebih kurang sepuluh buah kereta berjenama mewah masuk ke kawasan perumahan yang didiami oleh keluarga Dato' Daniyal. Dayane di dalam rumah sudah siap duduk di pelamin kecil untuk majlis akad nikahnya sebentar saja lagi. Debaran di hatinya hanya [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Indahnya Anugerah illahi 3

Posted: 25 Jun 2013 08:41 PM PDT

Oleh : Jana Ezanna Di ruangan dapur malam itu hingar bingar suasana jadinya. Kecoh dengan suara-suara mengusik dan juga jeritan balas. Yang mengusik itu tak lain tak bukan mestilah suara milik Afif, Afiq dan Rayyan manakala suara yang menjerit itu pula sudah tentu suara milik Qaseh. "Apa juga lah yang kecoh-kecoh ni? Dari depan lagi [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Setia Itu Menyakitkan 3

Posted: 25 Jun 2013 08:37 PM PDT

Oleh : EMIRLYA SENTOSA Island kami jejaki dengan rasa teruja, aku masih membawa kamera kesayangan untuk snap picture dimana pun kami berada. Dalam kelekaan aku seperti tidak sedap hati kerana ada yang memerhatikan kami, bila aku memusingkan kepala tiada siapa pun yang mengekori kami malahan semua pengunjung leka dengan aktiviti mereka. "Tia, jom kita naik [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cinta Ini Bukan Untuk Sesaat 2

Posted: 25 Jun 2013 08:09 PM PDT

Oleh : TJ Bab 2 "Mama… where are we going today?" Suara halus di tempat duduk belakang itu buatkan Delia senyum dan berpaling. Sepasang anak kecil sedang memandangnya dengan wajah keliru. "Tok baba's house. Kan hari ni ahad. Kakak lupa ke?" Si kecil perempuan itu terus tersenyum manis dan kemudian menjeling si kecil lelaki di [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Bertamu Di Kalbu 2

Posted: 25 Jun 2013 07:42 PM PDT

Oleh : Ajip DUA Jenazah arwah Rafiq akhirnya selamat di kebumikan selepas waktu zohor. Seorang demi seorang penduduk kampung yang datang, mula beredar dari kawasan tanah perkuburan itu. Nia Qarlisah masih tidak berganjak dari tempat duduknya. Runtun hatinya, hanya tuhan saja yang tahu. Dia seolah-olah masih tidak percaya yang suaminya lebih dahulu menghadap janji Allah. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Roti dan Mentega 2

Posted: 25 Jun 2013 07:31 PM PDT

Oleh : Izzmie Aziemah Bab 2 Di dalam perjalanan ke restoran, Iylia Liyana hanya mendiamkan diri dan menjadi pendengar kepada mereka bertiga.Dia menahan sakit di perut belah kanannya walaupun sakit itu dirasa daripada kerja tadi,Iylia cuba menangkis sakit itu dan hanya membiarkan sahaja tanpa memberitahu Nur Athirah.Iylia memalingkan kepala memandang ke hadapan, matanya bertentang dengan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : The Ice Queen 2

Posted: 25 Jun 2013 07:28 PM PDT

Oleh : Edd Mustafa SEBILANGAN pelajar berbisik-bisik sesama sendiri apabila melihat kelibat Yura memasuki kelas. Satu Alam Hills High School tahu akan berita semalam. Cepat betul berita panas ni tersebar. Yura memasuki kelas dengan wajah tidak beriaknya, mengambil tempat dan mengeluarkan buku nota kecilnya. Dibelek dan dibacanya. Sudah menjadi rutin Yura setiap pagi, dia akan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : ARIANNA ANABELLA ~Bukan Bidadari Impianmu~ 2

Posted: 25 Jun 2013 07:25 PM PDT

Oleh : vivianurazura BAB DUA Aku mencuci satu persatu pinggan di hadapanku sambil mengalunkan irama lagu My Baby You nyanyian Marc Antony.Suka benar aku dengan lirik lagu tersebut.Mungkin juga di penghujung lagu itu ada diselitkan dengan namaku.Sebab itu aku begitu meminatinya.Terasa seperti bekas suami Jennifer Lopez itu memujiku. "You the reason I feel so alive… [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Bila Senja Berlalu 2

Posted: 25 Jun 2013 07:19 PM PDT

Oleh : Rose Ezadora BAB2 Tumpuan diberikan sepenuhnya diatas plan tanah yang dibentang Murni diatas mejanya. Kertas Blueprint geran terbentang memenuhi meja tulisnya. Kertas yang berwarna puteh tetapi banyak garisan yang berwarna biru yang sudah terbentang dihadapannya diamati berhati-hati dan dengan teliti. Tidak mahu tersilap memberikan koordinate untuk kebenaran pembalakan kepada Syarikat Andira. Dia perlu [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Boss Senget, Secretary Sengal 2

Posted: 25 Jun 2013 07:11 PM PDT

Oleh : Zai Malek 5 tahun kemudian. Nurlisa memerhati dengan penuh mengharap agar anak perempuan sulongnya itu menerima pendapatnya. Rasa terhutang budi pada Dato Hajah Noraini yang banyak berbudi pada keluarganya semenjak Farah Adeeba bertugas dengan 2 tahun lalu tidak terbalas rasanya. "Mama, jika Deeba terima bermakna Deeba tidak ada di rumah untuk bantu mama [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Dari Sekeping Surat Samanmu 2

Posted: 25 Jun 2013 07:09 PM PDT

Oleh : SHILA ALISH BAB 2 Aku pantas mencapai kunci keretaku. Meloloskan diri ke dalam Suzuki Swift hitamku tanpa sempat memanaskan enjin kereta terlebih dahulu seperti yang biasa aku lakukan sebelum memulakan pemanduan. Aku benar-benar sudah terlambat. Jika diikutkan masa setengah jam yang diberikan Izyan, hanya berbaki lima belas minit lagi. Dengan jarak rumah sewaku [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Salahkah Aku? 2

Posted: 25 Jun 2013 07:03 PM PDT

Oleh : Princess BAB 2 " Nurul, kau cantiklah hari ni. Kalau kau cantik ni mesti senang hatikan? Maknanya kerja sekolah kau dah siapkan?" Tegur Aiman. " Waalaikumsalam." Aku menyindirnya. Izzah ketawa kecil sambil menarik kerusi untuk duduk. " He…he…he… Sorilah. Lupa pulak. Assalamualaikum. Nurul, kau dah siap kerja add math?" Soalnya serius. " Waalaikumsalam. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Masih Menunggumu 2

Posted: 25 Jun 2013 07:01 PM PDT

Oleh : Afifah Yusof BUNYI troli ditolak kedengaran hampir di serata tempat. Semua sedang menuju ke arah yang sama. Melangkah keluar dari balai berlepas untuk mendapatkan keluarga yang datang menjemput. Lelaki yang kemas berkemeja kotak-kotak yang lengannya dilipat sampai ke siku melangkah dengan penuh gaya. Troli ditolak perlahan dengan rasa hati yang gembira. “I’m back [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cagaran Cinta 2

Posted: 25 Jun 2013 06:58 PM PDT

Oleh : Bayu Manisah Bab 2 Jam di dinding menunjukkan tepat pukul 8 malam. Ini bermakna shif kerja aku pada hari tersebut sudah berakhir. Setelah meminta izin daripada pengurus restoran untuk menamatkan waktu kerja aku, aku terus berlalu masuk kebahagian belakang dapur restoran. Tanpa membuang masa, aku segera menggantikan pakaian. Uniform yang telah aku pakai [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku Suka Kau Miss Hello Kitty 2

Posted: 25 Jun 2013 06:45 PM PDT

Oleh : nur adaisma BAB 2 IZZUE IQRAM mengelak pantas serangan rambang tiga lelaki tersebut. Dia lansung tidak merasa gentar kerana terpaksa menghadapi tiga lawan malah semangatnya untuk menewaskan mereka semua semakin berapi . Mat rempit seperti mereka harus diberi pengajaran yang setimpal. "Umur masih mentah dah pandai nak jadi gangster ya. Mari! Langkah mayat [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aktor Itu Milikku Selamanya 2

Posted: 25 Jun 2013 06:43 PM PDT

Oleh : AZREIQ AKIM BAB 2 Bunyi Bell bilik ditekan bertalu-talu. Hazriq yang sedang lena diulit mimpi tersentak. Dengan matanya yang masih berat, dia memandang ke arah jam yang terletak di meja sisi. Masih awal lagi. Baru jam 10.30 pagi. Dia mengeluh malas, menggeliatkan badan. Siapalah yang memekak pagi-pagi ini mengganggu aku tidur. Dia merungut. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Tidak ada komentar: